SHPALLJE PËR LËVIZJE PARALELE DHE PËR NGRITJEN NË DETYRË PËR NËPUNËSIT CIVILË PËR KATEGORINE E ULËT DREJTUESE (Përgjegjës sektori)
Niveli I kërkuar I diplomes
MASTER SHKENCOR
Në zbatim të nenit 25 dhe 26 të ligjit nr.152/2013 “Për nëpunësin civil”, i ndryshuar, si dhe kreut II dhe III të Vendimit nr.242 datë 18.03.2015 të Këshillit të Ministrave “Për plotësimin e vendeve të lira në kategorinë e ulët dhe të mesme drejtuese”, Bashkia Berat shpall procedurat e lëvizjes paralele dhe të ngritjes në detyrë , për pozicionet :
v 1(një) Përgjegjës I Sektorit të Planifikimit të Terrritorit , në Drejtorinë Planifikimit të Territorit ,Investimeve dhe kontrollit të Projekteve .
v 1(një) Përgjegjës I Sektorit të Investimeve dhe kontrollit të Projekteve , në Drejtorinë Planifiki mit të Territorit ,Investimeve dhe kontrollit të Projekteve .
v 1(një) Përgjegjës I Sektorit pwr Menaxhimin e Burimeve Njerëzore , në Drejtorinë e Burimeve Njerëzore,Marrdhenieve me Publikun dhe Juridike .
v 1(një) Përgjegjës I Sektorit të Financë –Kontabilitetit në Drejtorine Financës .
* Pozicionet e lartë përmendur iu ofrohen fillimisht nëpunësve civilë të së njëjtës kategori për procedurën e lëvizjes paralele.
Vetëm në rast se për këto pozicione në përfundim të procedurës së lëvizjes paralele rezulton se vendi është përsëri vakant, pozicioni është i vlefshëm për konkurim nëpërmjet procedurës së ngritjes në detyrë në shërbimit civil.
Për të dyja procedurat ( lëvizje paralele dhe ngritje në Detyrë në shërbimin civil ) aplikohet në të njëjtën kohë.
Data e dorëzimit të dokumentave për lëvizjen paralele do të jetë 30.06.2016
Data e dorëzimit të dokumentave për ngritje në detyrë do të jetë 05.07.2016
Përshkrim përgjithsues i punës dhe Kriteret e veçanta që duhet të plotësojnë kandidatët:
- 1(një)Përgjegjës I Sektorit per Menaxhimin e Burimeve Njerëzore , në Drejtorinë e Burimeve Njerëzore,Marrdhenieve me Publikun dhe Juridike , Bashkia Berat.
Të zotëroj Diplome Universitare të nivelit Master Shkencor sipas legjislacionit të arsimit të lartë ne shkencat natyrore/Sociale ,inxhinierike etj dhe të ketë përvoj pune deri në tre vite në profesion.
- Organizon procesin dhe ndjek procedurat e rekrutimit të burimeve njerëzore, levizjes paralele dhe ngritjes në detyrë.
- Mbikqyr procestin e përshkrimit të punës dhe atë të vlerësimit të rezultateve ne punë të Nëpunësve civil.
- Menaxhon burimet njerëzore duke përfshire planifikimin e nevojave për personel, kontratat e punës etj.
- Perpunon dhe analizon të dhëna statistikore mbi burimet njerëzore në Bashkinë e Beratit si dhe kryen kerkime dhe bën analiza për forma të reja në këtë fushë .
- 1(një) Përgjegjës I Sektorit të Planifikimit të Terrritorit , në Drejtorinë Planifikimit të Territorit ,Investimeve dhe kontrollit të Projekteve , Bashkia Berat.
Kandidatët të zotërojnë Diplome Universitare të nivelit / Master Shkencor sipas legjislacionit të arsimit të lartë ne Shkenca Inxhinierike Ing.Ndertimi/Arkitekture /Ing/Hidro /Urbanist , dhe të ketë përvoj pune deri në tre vite në profesion
- . Organizon Punen per hartimin e Planet e Detajuara Vendore dhe kontrollon perputhshmerine e tyre me PPV instrumentat e zhvillimit te territorit bazuar ne ligjin “Për Planifikimin e Territorit”, duke u mbështetur ne dokumentacionin topografik nga Kadastra Urbane dhe specialisti i GIS mbi hartat dhe kufijte administrative te njesise vendore te paraqitura ne sistemin e gjeoreferimit te përcaktuara ,hartimin e politikave vendore te zhvillimit te territorit ,ne pasqyrimin e perparesive ,qëllimet strategjike dhe objektivat e njesise vendore
- Organizon punen per kontrollin e kerkesave per leje ndertimi.
- Organizon punen per studime dhe hartimein e projekteve sipas kereses se Institucionit .
- Organizon punen per kontrollin e projekteve qe vijne ne bashki.
- Organizon punen per mobilim te zonave te veçanta Urbane sipas nevojes se bashkise
- Perpunon dhe hedh ne sistemin GIS informacionin e marre nga terreni dhe hartat e perditesuara nga kadastra urbane”.
1(një) Përgjegjës I Sektorit të Investimeve dhe kontrollit të Projekteve , në Drejtorinë Planifikimit të Territorit ,Investimeve dhe kontrollit të Projekteve , Bashkia Berat.
Kandidatët të zotërojnë Diplome Universitare të nivelit / Master Shkencor sipas legjislacionit të arsimit të lartë ne Shkenca Inxhinierike Ing.Ndertimi/Arkitekture /Ing/Hidro /Urbanist , dhe të ketë përvoj pune deri në tre vite në profesion
- Kontrollon zbatimin e punimeve qe kryehen sipas kontatave per punet publike. zbatimin ne te gjitha fazave te lejeve te ndertimit
- Pergatit dokumentacionin per rregjistrim ne ZRRPP te objekteve .
- Harton informacionin periodik per eproret
- Kontrollon volumet dhe cilesine te puneve te kryera
- Ndjek te gjitha fazat e realizimit te investimeve .
- Meret me dorezimin
- Pergatisin dokumentacionin per akt-kolaudim dhe marrje ne dorezim te perkohshem te objektit
- Pergatit dhe organizon punen p er marjen e objektetit ne dorezim.
Kandidatët të zotërojnë Diplome Universitare të nivelit / Master Shkencor sipas legjislacionit të arsimit të lartë ne Shkenca Ekonomike ,preferohet Finance-Kontabilitet, dhe të ketë përvoj pune deri në tre vite në profesion .
Përshkrimipërgjithësuesipunëspërpozicionin: Pergjegjes I sektorit te finance –kontabilitetit:
a- Organizon dhe drejton punën brenda sektorit, raporton dhe përgjigjet direkt tek Drejtori i
Drejtorisë i cili vendos mbi çështjet proçeduriale të lidhura me veprimtarinë e Drejtorisë .
a- Kontrollon dhe monitoron aktivitetin e sektorit dhe siguron përmbushjen e objektivave dhe detyrave sipas rregullores se drejtorise dhe ne zbatim te akteve ligjore.
c- Pergjegjes per mbajtjen e kontabilitetit konform dispozitave ligjore dhe pergatitjen e bilancit kontabel ne afatet e percaktuar me akte ligjore dhe nga instancat perkatese.
d- Njek zbatimin e rekomandimeve të lëna nga auditimi i brendshëm dhe KLSH, dhe pergjigjet dhe raporton tek Drejtori I Drejtorise.
I – LËVIZJA PARALELE
Kanë të drejtë të aplikojnë për këtë procedurë vetëm nëpunësit civilë të së njëjtës kategori, në të gjitha institucionet pjesë e shërbimit civil.
1.- Kushtet për lëvizjen paralele dhe kriteret e veçanta.
Kushtet minimale që duhet të plotësojnë kandidatët për lëvizjen paralele janë :
- Të jetë nëpunës civil i konfirmuar, brenda së njëjtës kategori për të cilën aplikon.
- Të mos ketë masë disiplinore në fuqi.
- Të ketë të paktën vlerësimin e fundit pozitiv,mirë apo shumë mirë.
Kandidatët duhet të plotësojnë kriteret e veçanta si vijon:
- Të zotërojnë diplomë Universitare të nivelit /Master Shkencor sipas specifikimet të pozicionit.
- Pervoja nëpune deri 3 vite ,Njohja e gjuhes se huaj Anglisht ose ndonjë gjuhë tjetër përbën avantazh.
- Mbajtesi i ketij pozicioni duhet te kete aftesi te mira komunikimi
- Njohje të programeve bazë kompjuterike Word dhe Exel.
2.- Dokumentacioni, mënyra dhe afati i dorëzimit
Kandidatët duhet të dorëzojnë me postë ose dorazi ne sekretarine e Bashkisë Berat ose ne Drejtorine e Burimeve Njerëzore të Bashkisë Berat brenda datës 30.06.2016 dokumentat si më poshtë:
- Kerkese me shkrim per aplikim (leter motivimi)
- Curriculum Vitae (Jetshkrim standart)
- Fotokopjo të diplomës dhe listës së notave të noterizuara.
- Certifikate të përberjës familjare dhe fotokopje kartës së Identitetit.
- Aktin e statusit Nëpunësit Civil i konfirmuar
- Dëshmi kualifikimi (fotokopjo e notëruar) nese ka.
- Vleresim pune nga punëdhenësi i fundit.
- Vertetim që nuk kanë masë disiplinore në fuqi
- Dëshmi i gjendjes gjyqësore,vertetim nga Gjykata , vertetim nga prokuroria.
- Raport mjeko –ligjor nga komisioni mjekesor kompetent i aftë për punë
- Fotokopjo të Librezës së punës ne çdo rubrike te plotesuar
3.- Rezultatet për fazën e verifikimit paraprak
Në datën 01.07.2016 Drejtoria e Burimeve Njerëzore e Bashkisë Berat do të shpallë listën e paraprake te kandidatëve që plotësojnë kushtet e lëvizjes paralele dhe kriteret e veçanta, si dhe datën, vendin dhe orën e saktë ku do të zhvillohet intervista e strukturuar me gojë ,në faqen zyrtare të Bashkisë dhe Shërbimin Kombëtar të Punësimit si edhe Stenden e Informimit të Publikut .
Në të njëjtën datë kandidatët që nuk i plotësojnë kushtet e lëvizjes paralele dhe kriteret e veçanta do të njoftohen individualisht nga Drejtoria e Burimeve Njerëzore e Bashkisë Berat , nëpërmjet email- it të tyre, për shkaqet e moskualifikimit.
4.- Fushat e njohurive, aftësitë dhe cilësitë mbi të cilat do të zhvillohet intervista.
- Njohuritë, aftësitë, kompetencën në lidhje me përshkrimin përgjithsues të punës për pozicionin.
- Eksperiencën e tyre të mëparshme.
- Motivimin, aspiratat dhe pritshmëritë e tyre për karrierën.
1(një) Përgjegjës I Sektorit per Menaxhimin e Burimeve Njerëzore , në Drejtorinë e Burimeve Njerëzore,Marrdhenieve me Publikun dhe Juridike , Bashkia Berat.
- Ligjin nr.152/2013 “Për nëpunësin civil” si edhe Aktet nen ligjore qe rregullojnë marrdhenien e punes ne Sherbimin civil
- Ligjin nr.139 datë 17.12.2015 “Për VetëQeverisjen Vendore”
- Ligji nr 9367 date 07.04.2005 “Per parandalimin e konfliktit te intereresave”.
- Ligjin Nr.9131 date 08.09.2003“Per rregullat e etikës në administratën publike”.
- Ligji nr. 7961, date 12.07.1995 “Kodi i Punës i Republikes së Shqiperisë” i ndryshuar me Ligjin Nr.8085, datë 13.03.1996 dhe Ligjin Nr.9125 date 29.07.2006 .
- 1(një) Përgjegjës I Sektorit të Planifikimit të Terrritorit , në Drejtorinë Planifikimit të Territorit ,Investimeve dhe kontrollit të Projekteve , Bashkia Berat.
- 1(një) Përgjegjës I Sektorit të Investimeve dhe kontrollit të Projekteve , në Drejtorinë Planifikimit të Territorit ,Investimeve dhe kontrollit të Projekteve , Bashkia Berat.
- Ligjin nr.152/2013 “Për nëpunësin civil” I ndryshuar .
- Ligjin nr.139 datë 17.12.2015 “Për VetëQeverisjen Vendore”
- Ligji nr 9367 date 07.04.2005 “Per parandalimin e konfliktit te intereresave”.
- Ligjin Nr.9131 date 08.09.2003“Per rregullat e etikës në administratën publike”..
- Ligji 107/2014 ,”Per Planifikimin dhe zhvillimin e Teritorit “.
- VKM nr.671 datë 21.07.2015 “Për miratimin e rregullores se Planifikimit të Territorit”
- Udhezim nr.408 datë 13.05.2015 “Për miratimin e Rregullores për Zhvillimin e Territorit”
- Ligji 8402 date 10/09/1998 ‘’ Per kontrollin dhe disiplinimin e punimeve te ndertimit ‘’ .
- UKM nr 3 date 15/02/2001 ‘’ Per mbikëqyrjen dhe kolaudimin e punimeve te ndertimit ‘’.
- UKM nr 1 .date 22/02/2005 ‘’ Per disa shtesa ne UKM nr.3 ,date 15/02/2001. ‘’ per mbikëqyrjen dhe kolaudimin e punimeve te ndertimit ‘’, e ndryshuar.
- UKM nr 2 .date 13/05/2005 ‘’ Per zbatimin e punimeve te ndertimit ‘’ .
- UKM nr 1 .date 16/06/2011 ‘’ Per disa ndryshime ne UKM nr.3 ,date 15/02/2001. ‘’ per mbikëqyrjen dhe kolaudimin e punimeve te ndertimit ‘’.
- UKM nr 1 .date 16/06/2011 ‘’ Per disa ndryshime ne UKM nr.3 ,date 15/02/2001. ‘’ per mbikëqyrjen dhe kolaudimin e punimeve te ndertimit ‘’
- 1(një) Përgjegjës I Sektorit të Financë –Kontabilitetit në Drejtorine Financës .
- Ligjin nr.152/2013 “Për nëpunësin civil” I ndryshuar .
- Ligjin nr.139 datë 17.12.2015 “Për VetëQeverisjen Vendore”
- Ligji nr 9367 date 07.04.2005 “Per parandalimin e konfliktit te intereresave”.
- Ligji nr.9936 date 26.06.2008 “Për Menaxhimin e Sistemit Buxhetor në Republikën e Shqipërisë”
- Ligji nr.10296 dartë 08.07.2010 “Për Menaxhimin Financiar dhe Kontrollin “
- Ligjin Nr. 139/2015datë17.12.2015 “Për veteqeverisjen vendore”.
- Ligjin Nr. 9936 dt.26.06.2008 “Per menaxhimin e buxhetit ne Republiken e Shqiperise”,
- Ligjin Nr. 10 296 date 08.07.2010 “Per menaxhimin financiar dhe kontrollin”.
- Ligjin 7661 dt.19.01.1993 “Per kontabilitetin”.
- Udhezimin e Ministrit te Financave nr. 30 date 27.12.2011 “Per menaxhimin e aktiveve ne njesite e sektorit publik”, I ndyshuar.
- Udhezimin e Ministrit te Financave nr. 33 date 11.07.2013 “Per gjurmet standarte te auditit per prokurimin me vlere te vogel dhe te larte”,
- V.K.M. nr. 248 dt.10.04.1998 ‘Per miratimin e planit kontabel te organeve te pushtetit lokal institucionet shteterore e lokale si dhe njesive qe varen prej tyre ”, i ndryshuar, me V.K.M. nr. 25 dt.20.01.2001.
- V.K.M. nr. 165 date 02.03.2016“Per disa ndyshime ne VKM nr. 1619 date 02.07.2008 “Per klasifikin e funksioneve, grupimin e njesive te qeverisjes vendore , per efekt page, dhe caktimin e kufijeve te pagave te punonjesve te organeve te qeverisjes vendore”.
- Udhezimin e Ministrit te Financave nr. 14 date 28.12.2006 “Per pergatitjen dhe raportimin e pasqyrave financiare vjetoretore te vitit 2006 per institucionet qendrore, organet e pushtetit vendor dhe njesite qe varen prej tyre si dhe te njesive te menaxhimit/zbatimit te projekteve e marreveshjeve me donatoret e huaj”
- Aktet ligjore e nenligjore ne fushen pagesave: te pagave te punonjesve , sigurimeve shoqerore e shendetesore, tatimit mbi te ardhurat, mbi pagesen e dietave te punonjesve e te tjera pagesa.
5.- Mënyra e vlerësimit të kandidatëve
Kandidatët do të vlerësohen me pikë sipas skemës së vlerësimit si më poshtë:
- 40 pikë për dokumentacionin e dorëzuar (20 pikë – përvoja; 10 pikë – trajnimet ose kualifikimet e lidhura me fushën përkatëse ; 10 pikë – vlerësimet e rezultateve individuale në punë ).
- 60 pikë intervista me gojë.
Kandidati që merr më pak se 70 pikë nuk konsiderohet i suksesshëm .
6.- Data e daljes së rezultateve të konkurimit dhe mënyra e komunikimit
Në përfundim të vlerësimit të kandidatëve, Bashkia Berat do të shpallë fituesin në Faqen Zyrtare të Bashkisë ,Sherbimin Kombetar te Punësimit dhe në stendën e informimit të publikut. Të gjithë kandidatët pjesëmarrës në këtë procedurë do të njoftohen në mënyrë elektronike .
II –NGRITJA NË DETYRE PËR KATEGORINË E ULET DREJTUESE
Vetëm në rast se për këto pozicione në përfundim të procedurës së lëvizjes paralele rezulton se vendi është përsëri vakant, pozicioni është i vlefshëm për konkurim nëpërmjet procedurës së ngritjes në detyrë
1-Për këtë procedurë kanë të drejtë të aplikojnë të gjithë kandidatët pjesë e sistemit të shërbimit civil të një kategorie më poshtë që plotësojnë kërkesat e përgjithshme sipas nenit 21, të Ligjit nr. 152/2013:
- Të jetë shtetas shqiptar.
- Të ketë zotësi të plotë për të vepruar.
- Të zotërojë gjuhën shqipe, të shkruar dhe të folur.
- Të jetë në kushte shëndetësore që e lejojnë të kryejë detyrën përkatëse.
- Të mos jetë i dënuar me vendim të formës së prerë për kryerjen e një krimi apo për kryerjen e një kundërvajtjeje penale me dashje.
- Ndaj tij të mos jetë marrë masa disiplinore e largimit nga shërbimi civil, që nuk është shuar sipas ligjit nr. 152/2013.
Kandidatët duhet të plotësojnë kriteret e veçanta si vijon:
- Të jetë nëpunës civil i konfirmuar të një kategorie më të ulët se kategoria për të cilën konkurohet(specialist)
- Të mos ketë masë disiplinore në fuqi.
- Të ketë vleresimin e fundit ,mirë apo shumë mirë.
- Të zotërojnë diplomë Universitare të nivelit /Master Shkencor sipas specifikimet të pozicionit.
- Pervoja 1-3 vite ne pune
- ,Njohja e gjuhës se huaj Anglisht ose ndonjë gjuhë tjetër përbën avantazh.
- Mbajtesi i ketij pozicioni duhet të kete aftesi te mira komunikimi dhe të punës ne grup
- Njohje të programeve bazë kompjuterike Ëord dhe Exel.
2.- Dokumentacioni, mënyra dhe afati i dorëzimit
Kandidatët duhet të dorëzojnë me postë ose dorazi ne sekretarine e Bashkisë Berat ose ne Drejtorine e Burimeve Njerëzore të Bashkisë Berat brenda dates 05.07.2016 dokumentat si më poshtë:
1.Kerkese me shkrim per aplikim (leter motivimi)
1.1Curriculum Vitae (Jetshkrim standart)
2.Aktin e statusit te Nepunësit Civil të konfirmuar
3.Fotokopjo të diplomës dhe listës së notave të noterizuara.
4.Certifikate të perberjës familjare dhe fotokopje kartës së Identitetit.
5.Dëshmi kualifikimi (fotokopjo e notëruar) nese ka.
6.Vleresim pune nga punëdhenësi i fundit.
7.Vertetim që nuk kanë masë administrative në fuqi
8.Dëshmi i gjendjes gjyqësore.
9.Raport mjeko –ligjor nga komisioni mjekesor kompetent i aftë për punë
10.Fotokopjo të Librezës së punës të plotësuar në të gjitha rubrikat.
Dokumentat e mësipërme duhet të dorëzohen brenda datës 05.07.2016
3.- Rezultatet për fazën e verifikimit paraprak
Në datën 14.07.2016 Drejtoria e Burimeve Njerëzore e Bashkisë Berat do të shpallë në Faqjen Zyrtare, Shërbimin Kombëtar të Punësimit dhe në stendën e informimit të publikut listën e kandidatëve që plotësojnë kriteret e veçanta dhe kushtet e për ngritje në detyrë për kategorinë pergjegjës Sektori , si dhe datën, vendin dhe orën e saktë ku do të zhvillohet testimi me shkrim dhe intervista e strukturuar me gojë.
Në të njëjtën datë kandidatët që nuk i plotësojnë kushtet dhe kriteret e veçanta për pranimin në shërbimin civil do të njoftohen individualisht nga Drejtoria e Burimeve Njerëzore e Bashkisë Berat , nëpërmjet email- it të tyre, për shkaqet e moskualifikimit.
4.- Fushat e njohurive, aftësitë dhe cilësitë mbi të cilat do të zhvillohet intervista
Kandidatët do të vlerësohen në lidhje me njohuritë e tyre mbi :
1(një) Përgjegjës I Sektorit per Menaxhimin e Burimeve Njerëzore , në Drejtorinë e Burimeve Njerëzore,Marrdhenieve me Publikun dhe Juridike , Bashkia Berat.
- Ligjin nr.152/2013 “Për nëpunësin civil” si edhe Aktet nen ligjore qe rregullojnë marrdhenien e punes ne Sherbimin civil
- Ligjin nr.139 datë 17.12.2015 “Për VetëQeverisjen Vendore”
- Ligji nr 9367 date 07.04.2005 “Per parandalimin e konfliktit te intereresave”.
- Ligjin Nr.9131 date 08.09.2003“Per rregullat e etikës në administratën publike”.
- Ligji nr. 7961, date 12.07.1995 “Kodi i Punës i Republikes së Shqiperisë” i ndryshuar me Ligjin Nr.8085, datë 13.03.1996 dhe Ligjin Nr.9125 date 29.07.2006 .
- 1(një) Përgjegjës I Sektorit të Planifikimit të Terrritorit , në Drejtorinë Planifikimit të Territorit ,Investimeve dhe kontrollit të Projekteve , Bashkia Berat.
- 1(një) Përgjegjës I Sektorit të Investimeve dhe kontrollit të Projekteve , në Drejtorinë Planifikimit të Territorit ,Investimeve dhe kontrollit të Projekteve , Bashkia Berat.
- Ligjin nr.152/2013 “Për nëpunësin civil” I ndryshuar .
- Ligjin nr.139 datë 17.12.2015 “Për VetëQeverisjen Vendore”
- Ligji nr 9367 date 07.04.2005 “Per parandalimin e konfliktit te intereresave”.
- Ligjin Nr.9131 date 08.09.2003“Per rregullat e etikës në administratën publike”..
- Ligji 107/2014 ,”Per Planifikimin dhe zhvillimin e Teritorit “.
- VKM nr.671 datë 21.07.2015 “Për miratimin e rregullores se Planifikimit të Territorit”
- Udhezim nr.408 datë 13.05.2015 “Për miratimin e Rregullores për Zhvillimin e Territorit”
- Ligji 8402 date 10/09/1998 ‘’ Per kontrollin dhe disiplinimin e punimeve te ndertimit ‘’ .
- UKM nr 3 date 15/02/2001 ‘’ Per mbikëqyrjen dhe kolaudimin e punimeve te ndertimit ‘’.
- UKM nr 1 .date 22/02/2005 ‘’ Per disa shtesa ne UKM nr.3 ,date 15/02/2001. ‘’ per mbikëqyrjen dhe kolaudimin e punimeve te ndertimit ‘’, e ndryshuar.
- UKM nr 2 .date 13/05/2005 ‘’ Per zbatimin e punimeve te ndertimit ‘’ .
- UKM nr 1 .date 16/06/2011 ‘’ Per disa ndryshime ne UKM nr.3 ,date 15/02/2001. ‘’ per mbikëqyrjen dhe kolaudimin e punimeve te ndertimit ‘’.
- UKM nr 1 .date 16/06/2011 ‘’ Per disa ndryshime ne UKM nr.3 ,date 15/02/2001. ‘’ per mbikëqyrjen dhe kolaudimin e punimeve te ndertimit ‘’
- 1(një) Përgjegjës I Sektorit të Financë –Kontabilitetit në Drejtorine Financës .
- Ligjin nr.152/2013 “Për nëpunësin civil” I ndryshuar .
- Ligjin nr.139 datë 17.12.2015 “Për VetëQeverisjen Vendore”
- Ligji nr 9367 date 07.04.2005 “Per parandalimin e konfliktit te intereresave”.
- Ligjin Nr.9131 date 08.09.2003“Per rregullat e etikës në administratën publike”.
- Ligji nr.114/2015 “Për auditimin e brendshëm në sektorin Publik”
- Ligji nr.9936 date 26.06.2008 “Për Menaxhimin e Sistemit Buxhetor në Republikën e Shqipërisë”
- Ligji nr.10296 dartë 08.07.2010 “Për Menaxhimin Financiar dhe Kontrollin “
Kandidatët gjatë intervistës së strukturuar me gojë do të vlerësohen në lidhje me:
- Njohuritë, aftësitë, kompetencën në lidhje me përshkrimin përgjithsues të punës për pozicionin.
- Eksperiencën e tyre të mëparshme.
- Motivimin, aspiratat dhe pritshmëritë e tyre për karrierën.
5.- Mënyra e vlerësimit të kandidatëve
Kandidatët do të vlerësohen me pikë sipas skemës së vlerësimit si më poshtë:
- 20 pikë për dokumentacionin e dorëzuar
- 40 pikë intervista me gojë.
- 40 vlerësimi me shkrim.
Kandidati që merr më pak se 70 pikë nuk konsiderohet i suksesshëm .
6.- Data e daljes së rezultateve të konkurimit dhe mënyra e komunikimit
Në përfundim të vlerësimit të kandidatëve, Bashkia Berat do të shpallë fituesin në portalin e Shërbimit Kombëtar të Punësimit ,Faqen Zyrtare të Bashkisë , dhe në stendën e informimit të publikut.
Të gjithë kandidatët pjesëmarrës në këtë procedurë do të njoftohen në mënyrë elektronike .