Mbeshtetur ne dispozitat perkatese te Kodit Civil te R.SH; ligjin nr. 8378 date 22.07.1998 “ Kodi Rrugor i RSH “ ( i ndryshuar) ; ligjin nr 8308 , date 18.03.1987 “ Per transportet rrugore “ ( i ndryshuar ; ligjin nr 8652 , date 31.07.2000 “ Per organizimin dhe funksionimin e qeverisjes vendore “ ; ligjin nr 10076 , date 12.02.2009 “ Per sigurimin e detyrueshem ne sektorin e transportit “; VKM nr 325 date 19.03.2008 “ Per miratimin e rregullave per pranimin ne veprimtarine e operatorit te transportit rrugor , te mallrave dhe te udhetareve , si dhe per njohjen e dokumentave zyrtare , te caktuara per keta opoeratore VKM nr 1243 , date 10.09.2008 “ Per miratimin e rregullores per organizimin e kohes se punes te personave qe kryejne transport rrugor , per oret e drejtuesve te mjeteve dhe paisjet e rregjistrimit “ , Udhezimin e MPPTT- se nr 1649 date 16.08.1999 “ Mbi plotesimin e kushteve te vecanta ne transportin rrugor “ ( i ndryshuar ) ;Udhezimin e MPPTT-se nr. 15 , date 24.07.2007 “ Per kriteret dhe procedurat e leshimit te licensave , autorizimeve dhe certifikatave per ushtrimin e veprimtarise ne transportin rrugor “ ( i ndryshuar ); Udhezimin nr. 1 date 28.01.2009 “ Per pajisjen me certifikaten e kompetences profesionale te drejtuesit te veprimtarise se operatorit te transportit rrugor “VKM Nr.761 date 12.11.2014 “Per shfuqezimin e vendimit Nr.637, date 21.05.2008 , te KM “Per ndryshimin e tarifave te transportit qytetas te udhetareve ,te miratuara me vendimin Nr. 146 ,date 26.02.1998 te KM , te ndryshuar “ pika 2 si dhe ne zbatim te Urdherit te Brendshem Nr.342 date 15.12.2014 “ Per ngritjen e grupit te punes per percaktimin e menyres se organizimit te transportit qytetas te udhetareve “ si dhe nevoja per te bere permiresimet e nevojshme ne kete sektor ju paraqesim kete relacion :
Qellimi I privatizimit te sherbimit urban konsiston ne permiresimin e cilesise se sherbimit si dhe ne rregullimin e orareve te linjave ekzistuese , intensitetin , kushtet e udhetimit ,si dhe hapjen e linjave te reja .
Per permiresimin e kushteve te udhetimit mjetet te plotesojne kushte te nje sherbimi bashkekohor te garantojne numrin e nevojshem te mjeteve , te realizojne ne kohe ciklin dhe intensitetin e levizjes si dhe ne periudha te ndryshme te vitit apo kerkesat e komunitetit dhe te operatoreve te behen ndryshime ne dobi te permiresimit te ketij sherbimi.
Ende mjetet e sherbimit te transportit public ndajne te njejten siperfaqe rruge me mjetet e transportit privat , levizja e tyre ne respektimin e frekuences pengohet nga bllokimet e vazhdueshme te trafikut.
Per sa me siper linjat dhe te dhenat e tjera te jene si me poshte :
I.Linja “ Uznove – Axhensi – Kombinat- Uznove
EMERTIMI | Uznove –Axhensi – Kombinat – Uznove |
Gjatesia linjes urbane | 11.5 km |
Numri I stacioneve | 20 |
Orari I punes | 4.00 – 23.00 |
Numri I autobuzeve | 8 ( 3 rezerve ) |
Frekuenca e mjeteve ne stacion | 10 min |
Koha per nje cikel | min |
Kapaciteti I autobusave | 18-22 Vende ulur75-90 Ne kembe
1 vend Per kerrocele |
Numri I cikleve | Turni I – 30 cikleTurni II – 21 cikle |
Frekuenca sipas oreveOra 4.00 – 7.00
Ora 7.00 – 13.30 Ora 13.30 – 18.00 Ora 18.00 – 22.00 |
Cdo 15 min
Cdo 8 min Cdo 12 min Cdo 15 – 30 min |
Koha e qendrimit ne stacion | 30 sek – 1 min |
Inventari I mjeteve ( numeri I mjeteve qe duhet te disponoje operatori minimalisht per sherbim ) , ne linjen “ Uznove – Axhensi – Kombinat- Uznove” do te jete jo me pak se 11 mjete te cilet duhet te plotesojne standartet dhe dokumentacionin e percaktuar ne legjislacionin ne fuqi .
Orari sherbimit , numri I stacioneve , frekuenca , numri I cikleve , do te jete sipas tabeles se mesiperme .
Ne kete linje jane te percaktuar edhe stacionet si me poshte :
Uznove – Kombinat : Kombinat – Uznove
a.Sheshi “Republika” lagja Uznove a.sheshi 200 m ne veri te kryqezimit te
rruges “ Antipatrea” me rrugen”Asip Buba
b.kryqëzimi i rruges “Antipatrea” b.Perballe Terminalit Berat
me rrugen “Migjeni” lagja “30 vjetori”
c. 50 m ne lindje nga kryqëzimi i rruges c. 20 m ne veri te kryqezimit te rruges
“Antipatrea” me rrugen “Panvaresia” “ Antipatrea” me rrugen “ H.Ceno”
d. 30 m ne lindje nga kryqëzimi i rruges d.20 m ne veri te kryqezimit te rruges
“Antipatrea” ne rrugen “Llukan Resuli” “ Antipatrea” me rr. “ A.Zylyftari”
e.Sheshi “Axhensia” e. Sheshi para xhamise “ Mbret”
f. sheshi perball Xhamise “Mbret” f. Sheshi “ Axhensia”
g. 20 m veri te kryqëzimit te rruges g. 90 m ne perendim te kryqezimit te rr.
“Antipatrea me rrugen “A. Zylyftari” “ Antipatrea” me rr.” B.D.Karbunara”
h.Para shkolles “Zihni Toska” h. 50 m ne lindje nga kryqezimi I rruges
“ Antipatrea” me rrugen “ Dituria”
i.Terminali Autobuzave i.50 m ne lindje nga kryqezimi I rruges
“ Antipatrea” me rr.” L.Poradeci”
j. sheshi 200 m ne veri te kryqëzimit j. Sheshi “ Republika” lagja Uznove
te rruges“Antipatrea” me rrugen “Asip Buba”
Shenim : Oraret , frekuencat , stacionet, numri I autobuzeve sipas nevojave dhe kerkesave te komunitetit dhe operatorit mund te ndryshojne me marreveshje me Bashkine Berat , me qellim permiresimin e cilesise dhe sherbimit .
II.Linja “Axhensi – Ish Ushqimorja – Kala- Axhensi “
EMERTIMI | |
Gjatesia linjes urbane | 9.6 km |
Numri I stacioneve | 14 |
Orari I punes | 7.00;13.00;15.15;17.00 |
Numri I autobuzeve | 1 ( 1 rezerve ) |
Koha per nje cikel | 20 min |
Kapaciteti I autobusave | 18 Vende ulur20 Ne kembe
1 Per kerrocele |
Numri I cikleve | 4 cikle |
Frekuenca sipas oreve | Sipas orareve |
Koha e qendrimit ne stacion | 30 sek – 1 min |
Numeri I mjeteve qe duhet te disponoje operatori minimalisht per sherbim ne kete linje
“Axhensi – Ish Ushqimorja – Kala- Axhensi “ do te jete jo me pak se 2 mjete , I cili duhet te plotesoje standartet dhe dokumentacionin e percaktuar ne legjislacionin ne fuqi .
Orari sherbimit , numri I stacioneve , frekuenca , numri I cikleve do te jete sipas tabeles se mesiperme.
Ne kete linje jane te percaktuara edhe stacionet si me poshte
Axhensi – Kala Kala – Axhensi
a.Sheshi “Axhensia” Sheshi “Qafa e Kalase”
b.Para sheshit xhamia “Mbret” Para stacionit elektrik perballe varrezave
“ Burdullias “
c.Kryqezimi i rruges “Antipatrea Kryqezimi i rruges “Antipatrea” me rrugen “Muzak
me rrugen “Shkembi” Tapia”
d.20 m veri te kryqëzimit te rruges 50 m ne veri te kryqëzimit te rruges “Antipatrea
“Antipatrea me rrugen “A. Zylyftari” me rrugen “Stavri Naço”
e.Para shkolles “Zihni Toska” 30 m veri te kryqëzimit te rruges “Antipatrea” me
rrugen e Teqese
f.Kryqezimi i rruges “Antipatrea me Kryqezimi i rruges “Antipatrea” me rrugen “Ismail
rrugen “Muzak Tapia” Lleshit”
g.5 m para varezave “ Burdullias” sheshi para Xhamise “Mbret
gj. Sheshi “Qafa e Kalase” Sheshi “Axhensia”
Shenim : Oraret , frekuencat ,stacionet, numri I autobuzeve sipas nevojave dhe kerkesave te komunitetit dhe operatorit mund te ndryshojne me marreveshje me Bashkine Berat , me qellim permiresimin e cilesise dhe sherbimit .
III.Linja “ Uznove e Madhe – Axhensi – 6 katesh ( rotondo ) – Ura e re – Uznove”
EMERTIMI | Uznove e Madhe – Axhensi – 6 katesh ( rotondo ) – Ura e re – Uznove |
Gjatesia linjes urbane | 14.8 km |
Numri I stacioneve | 20 |
Orari I punes | 7.00; 13.00;17.00 |
Numri I autobuzeve | 1 |
Frekuenca e mjeteve ne stacion | |
Koha per nje cikel | 30 min |
Kapaciteti I autobusave | 25 Vende ulur50 Ne kembe
1 Per kerrocele |
Numri I cikleve | |
Frekuenca sipas oreve | Sipas orareve |
Koha e qendrimit ne stacion | 30 sek – 1 min |
Numeri I mjeteve qe duhet te disponoje operatori minimalisht per sherbim ne kete linje
“ Uznove e Madhe – Axhensi – 6 katesh ( rotondo ) – Ura e re – Uznove”
Do te jete jo me pak se 1 mjet te cilet duhet te plotesojne standartet dhe dokumentacionin e percaktuar ne legjislacionin ne fuqi .
Orari sherbimit , numri I stacioneve , frekuenca , numri I cikleve do te jete sipas tabeles.
Ne kete linje jane percaktuar edhe stacionet si me poshte :
Uznove e Madhe – Ura e re Ura e Re – Uznove e Madhe
a.200 m ne lindje te kryqëzimit te Ura e Re mbi lumin Osum
rruges “Antipatrea” me rrugen “Ago”
b. Kryqezimi i Ruges“ Mesonjtorja “ me Ruga “ Antipatrea “ me rr.16/27
rrugen “ Antipatrea “ ( kandari )
c.Sheshi “Republika” Uznove 50 m ne veri te kryqëzimit te rruges “Antipatrea”
“Stavri Naço”
d.kryqëzimi i rruges “Antipatrea” me 30 m veri te kryqëzimit te rruges “Antipatrea” me
rrugen “Migjeni” rrugen e Teqese
e. 50 m ne lindje nga kryqëzimi i rruges Sheshi para Xhamise “Mbret”
“Antipatrea” me rrugen “Panvaresia”
f.30 m ne lindje nga kryqëzimi i rruges Sheshi “Axhensia”
“Antipatrea” ne rrugen “Llukan Reveli”
g. Sheshi para Xhamise “Mbret” 50 m ne lindje nga kryqëzimi i rruges“Antipatrea”
me rrugen “Dituria”
gj. 20 m veri te kryqëzimit te rruges 50 m ne lindje nga kryqëzimi i rruges“Antipatrea”
“Antipatrea me rrugen “A. Zylyftari” me rrugen “Lazgush Poradeci”
h.Para shkolles “Zihni Toska” Sheshi “Republika” Uznove
i.Ura e Re mbi lumin Osum 200 m ne lindje te kryqëzimit te
rruges “Antipatrea” me rrugen “Ago
Shenim : Oraret , frekuencat ,stacionet, numri I autobuzeve sipas nevojave dhe kerkesave te komunitetit dhe operatorit mund te ndryshojne me marreveshje me Bashkine Berat , me qellim permiresimin e cilesise dhe sherbimit .
IV.Linja “ Axhensi – Sheshi Demokracia – Tregu Industrial – Axhensi “
EMERTIMI | “ Axhensi – Sheshi Demokracia – Tregu Industrial – Axhensi “ |
Gjatesia linjes urbane | 2.6 km |
Numri I stacioneve | 4 |
Orari I punes | 8.30;10.30;12.30 |
Numri I autobuzeve | 1 |
Frekuenca e mjeteve ne stacion | |
Koha per nje cikel | 15 min |
Kapaciteti I autobusave | 18 Vende ulur20 Ne kembe
1 Per kerrocele |
Numri I cikleve | |
Frekuenca sipas oreve | Sipas orareve |
Koha e qendrimit ne stacion | 30 sek – 1 min |
Numeri I mjeteve qe duhet te disponoje operatori minimalisht per sherbim ne kete linje
“ Axhensi – Sheshi Demokracia – Tregu Industrial – Axhensi “ , do te jete jo me pak se 1 mjet , I cili duhet te plotesoje standartet dhe dokumentacionin e percaktuar ne legjislacionin ne fuqi .
Orari I sherbimit , numri I stacioneve , frekuenca , numri I cikleve , do te jete sipas tabeles se mesiperme .
Ne kete linje jane percaktuar edhe stacionet si me poshte :
Axhensi – Tregu Industrial Tregu Industrial – Axhensi
a.Sheshi Axhensia Sheshi para Tregut Industrial
b.Sheshi para Tregut Industrial Sheshi Axhensia
Shenim : Oraret , frekuencat , numri I autobusave sipas nevojave dhe kerkesave te komunitetit dhe operatorit mund te ndryshojne me marreveshje me Bashkine Berat , me qellim permiresimin e cilesise se sherbimit.
Totali I mjeteve ne levizje per te gjitha linjat 15 autobusa
Mungesa e subvencionit, cmimi I biletes standart dhe problem social per grupe udhetaresh qe perfitojne abone me cmime te ulta , perballe kerkeses ne rritje te qytetit si per transport dhe cilesi , ka sjelle gjithmone nje perballje midis operatoreve nga njera ane dhe institucioneve nga ana tjeter , ku Bashkia dhe Institucionet Qendrore nuk mundesojne dot nje fleksibilitet financiarte sherbimit sa here qe njesite baze te sherbimit si p.sh. karburanti pesojne rritje drastike duke prure ne nje kontradikte qe rendon cilesine e sherbimit .
Kjo kontradikte zgjidhet nepermjet evidentimit dhe liberalizimit te nje formule ekuilibruese , qe fut ne loje indikatoret rivleresues te cmimit , sikur te kishim te liberalizuara cmimin e abonese dhe biletes , sipas konjukturave te tregut , cmimeve te naftes apo pjeseve te kembimit , si dhe raportin me subvencionin qe mundeson dhe garanton nje nivel te larte te sherbimit dhe mos cenim te qytetareve dhe operatoreve te sherbimit.
Bazuar ne VKM Nr.761 date 12.11.2014 “Per shfuqezimin e vendimit Nr.637, date 21.05.2008 , te KM “Per ndryshimin e tarifave te transportit qytetas te udhetareve ,te miratuara me vendimin Nr. 146 ,date 26.02.1998 te KM , te ndryshuar “ pika 2 tarifat e transportit qytetas te udhetareve miratohen nga Keshilli Bashkiak , ne perputhje me nenet 10 e 14 ,te ligjit Nr. 8308 , date 18.03.1998.
Mendojme qe tarifat e transportit qytetas te udhetareve , me autobus , ne linjat me largesi deri ne 9 km, te jene :
i.Per nje udhetim vajtje ose kthim 30 ( tridhjete ) leke;
ii.Per bilete pajtimi mujor , per 1 linje 900 ( nenteqinde ) leke
iii.Per bilete pajtimi mujor, te pargjithshem , per nxenesit dhe studentet, per te gjitha linjat Brenda qytetit 600 ( gjashteqinde ) leke
iv.Per bilete pajtimi mujore , te pergjitheshme, 1200 ( njemije e dyqind) leke.
Duhet theksuar qe shperndarja e aboneve te nxenesve dhe studenteve duhet te behet kundrejt nje evidentimi te sakte , rigoroz , I kontrollueshem , I evidentuar mire , ku te percaktohen mire personat qe duhet te perfitojne , vendbanimet dhe vendshkollimet , kjo e bere nga shkollat apo universiteti me shkresa dhe lista zyrtare te miratuara nga DAR Berat .
Per ate kategori qytetaresh qe perfitojne falas udhetimin, shteti te evidentoje dhe subvencionoje organizatat apo shoqatat ose drejtperdrejte perfituesit me ligj, ku bejne pjese keto grupe qytetaresh , pasi vetem keshtu ekuilibrohet raporti I te ardhurave me shpenzimet per te bere kete sherbim. Koston e udhetimit te tyre me autobus qytetas duhet ta perballoje shteti duke subvencionuar ose rimburesuar .
GRUPI I PUNES
- Hajrie MBRATI Kryetare
- Llazar HOXHOLLI Anetar
- Brunilda MUSA Anetare
- Xhoxhi GJOKA Anetar
- Abedin KAJA Anetar
- Fjoralba KOLLDANI Anetar
- Fuat SHAMETI Anetar
- Kliton GJONCE Anetar